Kompozitní desky na OBI - nabídka recenzí, cen, názorů, rad

Při plánování stavby terasy na vaší zahradě musíme věnovat pozornost mnoha faktorům, které ovlivňují konečný výsledek. Jedním z takových prvků je podlaha terasy, ke které musíme zvolit příslušná terasová prkna. Pamatujte, že terasová deska by měla splňovat určité podmínky, o kterých vám prozradíme za chvíli. Pojďme se tedy podívat, jaké kompozitní desky v OBI můžeme koupit, jaké jsou jejich ceny a rozměry.

Pokud plánujete renovaci nebo dokončování interiéru, použijte službu Hledat dodavatele, která je k dispozici na webu Stavební kalkulačky. Po vyplnění krátkého formuláře získáte přístup k nejlepším nabídkám.

Několik slov o populárním obchodě OBI

OBI je obchod, který zná prakticky každý. Najdete zde široký výběr různých typů stavebních materiálů a další. Stojí však za to zjistit o této společnosti více a podívat se, jak vypadal její původ. Pojďme se tedy podívat, kdy OBI zahájilo svoji činnost.

OBI je mezinárodní koncern známý nyní v mnoha zemích. Má již 40letou tradici, což je pro toto odvětví opravdu skvělý počin. Jen v Evropě má OBI již přes 600 obchodů a v Polsku jich je až 59 a nacházejí se ve 49 městech. Zajímavostí je, že první obchod OBI byl založen v Tychy v roce 1998.

Rovněž stojí za to vědět, že OBI je jedním z lídrů na trhu stavebních výrobků. Bylo to určitě proto, že nám koncern nabízí širokou škálu článků, včetně článků používaných ve stavebnictví, při renovaci, zařizování domů a zahradničení. V obchodech můžeme najít spoustu inspirace ohledně zdobení domů, zahrad, ale i celé stavby. Navíc zde můžeme počítat s profesionální pomocí specialistů. Nebo možná vás také bude zajímat tento článek o kompozitních terasách.

Kompozitní desky na OBI

Terasová prkna v OBI, stejně jako terasová prkna v Castorama, jsou k dispozici v mnoha typech, takže stojí za zvážení, které terasové panely pro nás budou nejlepší. Pokud nevíme, jak by měla vypadat terasová podlaha a která terasová deska bude pro nás ideální volbou, vyplatí se kontaktovat specialistu, např. Se zákaznickým poradcem v OBI. Určitě nám řekne, jaké jsou rozdíly mezi konkrétními rýhovanými deskami a jaký materiál zvolit.

Drážkovaná deska je k dispozici v různých typech. Samozřejmě první rozdělení desek je rozdělení podle druhu materiálu. V OBI můžeme zakoupit kompozitní terasové panely na bázi PVC, modřínové terasové panely a desky na dřevěné podlahy. Podobné palubní desky v Castorama jsou také k dispozici v těchto typech.

Doporučené terasové desky a dlaždice - podívejte se na aktuální akce!

Je také důležité, aby drážkovaná deska mohla mít jinou délku, tloušťku a šířku. Pokud jde o délku desek, standardní drážkované desky jsou dlouhé 200-250 cm. Samozřejmě, pokud potřebujeme kratší desky, můžeme je snadno nařezat. Desky jsou 1 až 3 cm silné a 9-15 cm široké. Jsou k dispozici v barvách přírodního dřeva nebo v barvách šedé nebo hnědé. Nejvíce doporučovanými výrobci kompozitních desek pro terasové podlahy, dřevěné i na bázi PVC, jsou Windoor a DLH. Také zkontrolujte tento článek s náklady na dřevo a kompozitní terasu.

Ceny za kompozitní desky v OBI

Terasová deska v OBI, stejně jako terasová deska v Castorama, mohou být k dispozici za různé ceny. Náklady na jednu kompozitní desku v OBI se pohybují od 8,40 PLN do 72 PLN. Vše závisí na tom, z jakého materiálu je deska vyrobena, zda je určena pro dřevěné nebo PVC podlahy. Dalším prvkem je rozměr kompozitní desky a to, zda je drážkovaná na jedné nebo obou stranách. To vše přispívá k ceně desky pro dřevěné a PVC podlahy. Pojďme se tedy podívat, za jakou cenu za metr čtvereční2 V OBI jsou k dispozici kompozitní desky.

Borovicové desky jsou u OBI nejlevnějším typem terasových prken. Za takové řešení ve velikosti 2,5 × 145 × 240 cm zaplatíme 72 zlotých. Dalšími jsou terasová prkna z evropského modřínu, jejichž cena za stejnou velikost desky byla 95 PLN. Další možností je koupit vlnitou terasovou desku v grafitové barvě od Windoor, jejíž cena je 107 PLN / m2. Na druhé straně, tmavě hnědá drážkovaná terasová deska o rozměrech 2,1 × 11 × 200 cm stojí 118 PLN, stejně jako antracitová drážkovaná kompozitní terasová deska se stejnými rozměry.

Kompozitní palubky, oboustranně rýhované a broušené světle hnědou barvou, jsou o něco dražší a jejich cena je 122 PLN. Ještě dražším řešením je použití terasové desky ze sibiřského modřínu o rozměrech 2,4 × 14 × 400 cm, jejíž cena je 124 zl. Oblíbené a velmi trvanlivé jsou terasové desky WPC, vlnitý dub v hnědé barvě od výrobce Windoor, které jsou k dispozici v rozměrech 2 × 14 × 220 cm a jejich cena je 130 zl, stejně jako cena za stejnou velikost drážkované terasy WPC desky v barvě bílé od tohoto výrobce. Nejdražším řešením jsou kompozitní desky Prestige o velikosti 2 × 13,8 × 220 cm. Jsou k dispozici v barvách vlašských ořechů a mocca a poté stojí 224 PLN, zatímco za světle hnědé a antracitové desky zaplatíme až 230 zlotých. Jak vidíte, výběr kompozitních desek je obrovský a stačí si jen vybrat tu správnou desku pro vaše potřeby. Také zkontrolujte tento článek o palubách v Castoramě.

Vám pomůže rozvoji místa, sdílet stránku s přáteli

wave wave wave wave wave