Dubovou pracovní desku do kuchyně vybíráme krok za krokem - ceny, recenze, rady

Dubová pracovní deska bude skvělou investicí, která bude sloužit v kuchyni po mnoho let. Při výběru desky byste měli věnovat pozornost nejen její ceně, ale také názorům uživatelů, kteří ji používají. Proč stojí za výběr dřevěných desek? Mám si vybrat lepenou nebo naolejovanou pracovní desku? Které dubové kuchyňské desky stojí za vaši pozornost? Zjistit více.

Pokud plánujete renovaci nebo dokončování interiéru, použijte službu Hledat dodavatele, která je k dispozici na webu Stavební kalkulačky. Po vyplnění krátkého formuláře získáte přístup k nejlepším nabídkám.

Dubová pracovní deska - názory a rady

Výhody dubových desek nebo proč byste si je měli vybrat

Kuchyňské pracovní desky ze dřeva, jako jsou bukové, jasanové, borovicové nebo masivní pracovní desky, mohou každé kuchyni dodat úžasný charakter. Bez ohledu na uspořádání kuchyňského prostoru, které si vyberete, dubová pracovní deska zahřeje a dodá útulnost. Pokud sází na domáckou atmosféru, může být nejlepší volbou dřevěná pracovní deska na míru. Za prvé, dubová deska se vyznačuje svou ušlechtilostí a nepopiratelnou krásou, stejně jako svou všestranností - hodí se do jakéhokoli uspořádání.

Desky z konglomerátu samozřejmě také vypadají zajímavě a jsou odolné například proti poškrábání a nárazům. Dřevěné desky stolu však nabízejí mnohem širší manévrovací prostor a výběr (např. Jasanová deska, buková deska, borovicová nebo dubová deska). Je to poslední z výše uvedených topů, které si lidé nejčastěji vybírají. Proč? Pevnost a trvanlivost dubu, stejně jako jeho vzhled, převládají. Dubová pracovní deska se hodí do každé kuchyně a díky tomu je oblíbená mezi domácími aranžemi.

Dřevěné pracovní desky - je druh dřeva důležitý?

Kuchyňský nábytek za dobrou cenu

Ceny kuchyňského nábytku na míru se mohou u jednotlivých dodavatelů lišit až o 100%. Proto je tak důležité porovnávat nabídky různých společností. Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je pomocí služby Hledat umělce na kb.pl. Vyplníte jednoduchý formulář a dostanete zajímavé nabídky od společností ve vašem okolí.

Šek!

Dubová deska je vizuálně atraktivní. Kromě krásného vzhledu má ale i další výhody. Dub je především trvanlivý, všestranný, praktický a ekologický. Kromě toho je také odolný například proti různým mechanickým poškozením, přičemž dodává kuchyni teplo a útulnost. Není problém sladit dřevěné pracovní desky s jakýmkoli stylem kuchyně (např. Klasický, půdní nebo moderní). Důležité je, že dřevo nikdy nepřestane být módní. Proto stojí za pozornost dubová deska. Bude se hodit bez ohledu na to, zda se v průběhu let rozhodnete přestavět kuchyň nebo ne.

Při výběru dřevěné pracovní desky je … dřevo samozřejmě důležité. Jak již bylo zmíněno, existuje několik populárních druhů dřeva, které lze použít k vytvoření krásné kuchyňské desky. Nejvyhledávanější desky stolu jsou vyrobeny z buku nebo dubu, s krásným zrněním a teplými barvami. Jedná se o naše rodné polské dřevo, které se vyznačuje například vysokou tvrdostí a odolností proti poškrábání. A jak víte, odolnost proti mechanickému poškození je v kuchyni klíčová.

Musí být dubová pracovní deska impregnována?

Lepená pracovní deska nebude potřebovat impregnaci, ale je vyrobena ze surového dubového dřeva. Olejovaná nebo lakovaná dubová deska bude dostatečně impregnována. Lakovaná pracovní deska z dubu bude lépe udržována v čistotě, ale také se rychleji opotřebovává. Olejování je tedy lepší metoda, protože bude chránit pracovní desky z masivního dřeva před vysokou teplotou. Olej také lépe ochrání desku stolu, díky čemuž bude odolnější (např. Vůči mechanickému poškození).

Oblíbeným způsobem je také dokončení dřevěné desky stolu tvrdým voskem. Stojí za to zvážit takové řešení, zejména proto, že dub je zakončen tvrdým voskem, aby se vytvořila vodoodpudivá vrstva, která chrání dřevo a je odolná vůči těžbě. Tvrdý vosk je navíc odolný například vůči různým nápojům (pokud je omylem nalijete na desku stolu), nebarví se pod vlivem zvýšené teploty a neobsahuje rozpouštědla. Je to také ekologická metoda, protože při aplikaci tvrdého vosku se neuvolňuje žádný ozón. Pokud hledáte další rady, podívejte se také tento článek o dřevěných kuchyňských deskách.

Doporučené sady kuchyňského nábytku za skvělé ceny

Dubová pracovní deska na míru. Co o tom stojí za to vědět?

Dubová pracovní deska - nejlepší řešení do kuchyně?

Dubu nemůžete nic upřít. V průběhu let se ukázalo, že je v kuchyni nepřekonatelná klasika. Jeho výhodou je nejen odolnost proti mechanickému poškození, dlouhá životnost a schopnost přizpůsobit se jakémukoli kuchyňskému uspořádání. Mezi výhody dubových desek patří také jejich mimořádný vzhled, kterému dominuje:

• teplá barva,
  • bohatý vzor prstenů,
  • charakteristické vzory (zejména s prsteny uspořádanými do vzoru).

Dub je husté dřevo a zároveň je stabilní a tvrdý. Není divu, že mnoho uživatelů definuje dubové pracovní desky jako nejlepší řešení pro každou kuchyň.

Hodí se dubová pracovní deska do každé kuchyně?

Vzhledem k tomu, že je dubová pracovní deska univerzálním řešením, bude se hodit do každé kuchyňské úpravy. Není problém jej kombinovat se skandinávským, loftovým, klasickým, průmyslovým, glamour, minimalistickým nebo moderním nábytkem. Je to investice na mnoho let. Myslíte si, že za 5 nebo 10 let budete rekonstruovat kuchyň? Žádný problém! Dubovou pracovní desku budete moci přizpůsobit jakémukoli uspořádání kuchyně - bez ohledu na to, jak moc se nábytek mění. Dub je nadčasový a může zcela změnit jakýkoli interiér.

Máte kuchyň v podkroví nebo v industriálním stylu? Dubová pracovní deska ji trochu zahřeje a dodá jí domáckou, útulnou atmosféru. Díky němu nebude kuchyň na pohled zcela syrová a studená. Když zkombinujete pracovní desku s kuchyní ve skandinávském stylu, zdůrazníte její jedinečný styl. Dub navíc chytře zahřeje monotónní atmosféru kuchyně ve skandinávském stylu. Barva a vzhled dubu je tak univerzální, že jej lze také skvěle kombinovat s klasickou kuchyní, ale také s minimalistickými interiéry.

Pamatuj si to…

Dubová deska bohužel není nejlevnější. Za ušlechtilý a krásně zrnitý dubový top musíte zaplatit v průměru 335–400 PLN / m2. Cena za desku stolu z exotického dřeva může být o něco vyšší. V tomto případě se náklady zvyšují na 500 PLN a někdy dokonce až na 1 000 PLN / m2. Pracovní deska z dubového dřeva je volbou, kterou stojí za zvážení.

Vám pomůže rozvoji místa, sdílet stránku s přáteli

wave wave wave wave wave